Pier Lorenzo Sestini
10.10.2017
sms
Jmenuji se Pier Sestini. Pamatuješ si mě? Navštěvoval jsem Tvou anglickou družinu! Právě jsem si založil Facebook účet a Ty jsi se objevila na seznamu „přidej přítele“. Tak jsem si Tě přidal abych Ti mohl poděkovat za veškerou práci, kterou jsi udělala při výuce angličtiny. Neumím si představit, jak bych mohl bez toho žít, protože to pro mě představuje důležitou část v mém každodenním životě jak při zábavě, tak i ve vzdělání. Takže Ti děkuji za veškerou náročnou práci, kterou si udělala.
S přáním všeho nejlepšího, Lorenzo
Eliška Veselá
25.3.2019
E-mail: Stipendium ve Velké Británii
Drahá Simono,
jak víš, minulý rok jsem žádala o stipendium ve Velké Británii. I přesto, že to minulý rok nevyšlo, požádala jsem o něj tento rok znovu. Poté, co jsem napsala test z angličtiny, byla jsem pozvána na pohovor. Poté mi bylo nabídnuto žádat o snížené stipendium a byl mi poslán seznam škol, které jsou součástí tohoto projektu. Musela jsem si vybrat pět škol, o které jsem měla zájem a poslat každé z nich přihlášku. Minulý týden jsem dostala zprávu od Woodhouse Grove School a bylo mi nabídnuto místo v jejich posledním ročníku střední školy.
Uvědomuji si, že jsem se naučila používat angličtinu v Sam’s English Daycare a ráda bych Ti za to poděkovala. Jsem vděčná za všechny ty roky, které jsem tam strávila, protože bez nich bych nikdy nebyla schopna požádat o stipendium, o kterém píši výše. Také Ti chci tímto poděkovat za vše včetně toho, když jsi nás nutila do studia, do práce na Memrise, za povzbuzování nás číst a dívat se na filmy v angličtině a za neustálé upozorňování mluvit pouze anglicky.
Krásný den, Eli
Dobrý den, paní Pislcejková,
zdravíme Vás z Lucemburska.
Sam’s English Daycare vřele doporučuji. Družina je profesionálně vedena a děti se v ní skutečně něco naučí, protože jsou vystaveny angličtině několikanásobně více než ve škole. Našeho syna to tam opravdu baví a dokonce protestuje, pokud ho vyzvedneme příliš brzy. Do družiny přihlašujeme i mladšího syna. Martin Eyberger
Dobrý večer Simono,
sleduji celý rok jak vedete družinu a jaké výsledky mají studenti….a nedá mi to Vám napsat že jsem naprosto ohromena jak skvěle vedete studenty a moc bych Vám tímto chtěla poděkovat! Vím, že Nikolka je teprve v DC1 a zkoušky ještě klasické nemají ale pocit, že jí povede někdo jako Vy kdo ví co dělá a umí to s dětmi mne jen utvrzuje v tom, že pokračovat dává smysl a moc se těším z toho, že Niki v Angličtině bude lepší i díky Vám.
Chtěla jsem abyste to věděla, že z mé strany máte naprostou důvěru a věřte, že Nikolka je v mém životě to nejdůležitější.
Pokud byste jakýmkoliv způsobem potřebovala pomoc a to myslím i sponzorským nebo projektovým dejte vědět jsem tady a ráda pomohu!!
Pokud byste třeba potřebovala reference doporučení prostě cokoliv neváhejte se na mne obrátit udělám maximum co budu moc a bude v mých silách!
Ještě jednou moc moc děkuji za všechno co pro děti děláte.
Mějte krásné sny
Lucka
Having experienced teaching kids in a couple of new contexts in other parts of the world since working at Sam's English Daycare, I can tell you with certainty that the situation I had as a teacher at Sam's English Daycare was an exceptionally unique and special opportunity for me. For one, the kids in the daycare are by and large far beyond the level of kids of similar age groups (from all around the world) that I've taught, so the education standards in the daycare are significantly higher. And secondly, the structures you have in place to motivate the kids to work hard are extremely effective, despite the fact that they don't receive grades outside of tests. As a full time teacher, one often teaches several different classes with 20+ students in each lesson, and far less contact with the same group of students on a weekly basis, so it's much more difficult to build rapport with and learn the strengths and weaknesses of one's students in other teaching contexts than it was in the daycare with a class of 10-12 students that I saw nearly every day!
Joel L. Bock (former daycare teacher / bývalý učitel anglické družiny 2013-2015)
Od té doby co jsem učil v Sam’s English Daycare, měl jsem již několik dalších možností učit děti v nových souvislostech a v jiných částech světa a mohu s jistotou říci, že situaci, kterou jsem zažil jako učitel v Sam’s English Daycare byla neobyčejně jedinečná a pro mě představovala výjimečnou příležitost. Jednak mají děti v anglické družině mnohem hlubší a lepší úroveň znalostí v porovnání s dětmi stejného věku (z celého světa), které jsem měl možnost učit, což naznačuje, že vzdělávací kriteria jsou v anglické družině nastavena vysoko. Dále, struktury, které jsou vytvořeny k motivování dětí, aby pracovaly pilněji jsou účinné, i přestože nejsou známkovány vyjma měsíčních testů. Jako učitel na plný úvazek běžně učím několik skupin s počtem více než 20 studentů ve skupině, se kterými mám většinou pouze kontakt jednou za týden. Proto je velmi těžké si s nimi vytvořit vztah a poznat jejich silné a slabé stránky v různých výukových souvislostech, což bylo možné v anglické družině, kde bylo 10-12 studentů, se kterými jsem se viděl skoro každý den.
ČERVENEC A SRPEN 2023
PRÁZDNINY
ZÁŘÍ 2023
4.9. Začínáme
4.9. 16:00 schůzka rodičů
22.9. výlet
28.9. státní svátek
29.9. ředitelské volno